Måndag 1/12-2008

Tjaba.. fredaxens inlägg har tydligen kommit bort men vi kan göra en snabb resume,,Sofie Nappe Matte och jag gick till MC DONALD igen fast nu en helt annan väg, vi gick längs havet på en jättefin promenad väg.. I helgen, hade jag trix träning ihop med Krilles grill -gäster, jag fick pröva på att göra detta när krille spela musik och när barn tittade på, ohh jag var inte ens nervös utan gjorde allt jätte bra.. Matten kom på att hon kunde hålla fast mina framben och vi kunde dansa ihop  nåt jag tydligen skall lära mig från och med nu...Plötsligt igår kom en liten flicka som hade en ponny på sig hon var ju så len och mysig som ett mycket vackert sto i liten format, jag var bara tvungen att flirta med henne nu är jag förälskad,,, Men matte sa att det var en tvåbeningsflicka. Hahah som om jag inte skulle känna igen ett sto??? Neej matte sa att pälsen var en mink. Vaddå mink?? Sto!! jag gosade och pulade med henne så jag vet.. Matte skrattade så hennes mage hoppade..
Tydligen var det jätte skoj,, Flickan gick sen, hm  Imorse var vi ute och gick. MÖRKT säger bara att han som tänder den stora lampan han måste sova väldigt länge nu på mornarna det är inte kul att gå i nattsvarta skogen... När vi gick för bi russhagen hade något gjort sönder staketet så matte var tvungen att banka på stolparna så att dem fastnade.. Så nu kan inte russen komma ut. Ha. Nu skall jag ut och kolla om fårtackorna vågar gå ut idag.. om ni undrar hur en förälskad ponny ser ut kan ni besöka oss i hagen bakom plansilon...tjipp Nikkis (mitt nya smeknamn)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0