Måndag 8/12-2008

Hallo nu har det varit helg med julmarknad sjukt mycket folk... Mattes mamma och syrra med familj var här mormatten fyllde visst år jaa vi gick en lång promis i söndax via Arninge c med omnejd och när vi kom till K-Rauta var jag bara tvungen att lägga mig ner och rulla runt i leran det luktde fantastiskt gott sedan....Idag blev det ingen promenad alls neej Stor husse skulle ha en kurs och matten var tvungen att koka det där kaffet till alla som skulle komma... Vi skulle visst
träna på ett nytt trick i kväll..
Tricket!!! Matte springer bort och ställer sig nånstans sedan gör hon ett SCGSviissle ljud och då är det meningen att jag skall komma.. hur enkelt som helst så nu kan jag det åxå neej nu är det 20,30 och läggdax för länge sedan...natti natt
halm madrass......


Kommentarer
Postat av: Sofie

hur länge är det helg egentligen!?

2008-12-14 @ 18:38:31
URL: http://asnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0