Tisdag 8/12--Söndag 14/12

Jahaja Den här vecken sprang ju iväg med rasans fart, först hade Husses firma kurs i två dagar  sen skulle Husses firma ha något Planerings/event dag i torsdags och i fredax kom matte med vin ångor runt henne och något vinglande hon hade slutat festa kl 05.00 och kom till mig 06,15 tror ni hon hade hunnit nycktra till??? Neej det formligen spöregnade en sån där dag då hon inte skulle gått ut ens och här kommer hon skuttande och tycker att vi ska gå ut ?#?
Knasigt men jag följde ju med som vanligt..Hade jag nåt val?  Hon var ialla fall väldigt generös med morötter...
I helgen hade matte och husse alla djuren igen sö i lördax gick vi på två timmars promenad och träffade väldigt roliga männinskor. I söndax var vi på promenad åt Skavlöten där hittade jag jätte smarrigt gräs. nix jag får skriva mer imorn
Skvirrel :::::::::::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0