Onsdag 19/11-2008

Tjingeling...Igår kväll hände ingenting matte jobbade övertid så lillmatte kom och stängde in oss..
Men nu på morgonen skulle vi gå en längre promenad, så det han bli ljust innan vi kom hem. snabb havre och sen fick vi gå ut. Matte sa något skrämmande hon skulle bygga något ikväll så att foderbordet blev mindre===???? hon säger att jag står och mular i mig för mycket mat, och behöver vara lite försiktig med det så nu skall det vara slut på FRI TILLGÅNG. Jaha jag är inte tjock bara lite fyllig!! Matte säger att så börjde problemen för henne och vart slutade det joo hon fick köpa mig, och vad kan jag köpa då ??hmm kanin kanske men dom hoppar inte så fort och jag har inte råd att ha en kanin iallafall.

Matte jobbar tydligen med papper...sjysst om man är tjej jaa hon sorterar och lägger dom i olika högar alltså typ dåliga pappor i en och roliga pappor i en annan..sen var det något med att fylla i pappor jaa hon hade nog ett sånt problem igår kväll det skulle skapat ett problem för en annan tjej när pappan inte fick nåt han skulle ha Detta är väldigt förvirrande så jag måste fortsätta lyssna och se om jag kan få kläm på detta nu skall jag ut och snacka med Nappe och se om han har koll på Papper och sånt..Vill ni veta mer får ni vänta till en annan dag eller besöka oss i hagen bakom plansilon...
Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0