Onsdag 21/10-08

Ons 21 /10


Jaa jag hr inte hunnit skriva det har varit helg, och så Igår tisdag, kom så en ny veterinär som skulle sprutas nåt vaccin -typ stelkramp och hästflunsan tror jag det va och nåt sov medel jag blev jätte trött men fick visst inte lägga mig ner nähej då, då minsann får man stöttnings hjälp, jaa först min hon sedan en annan hon som ramlade in i stallet dom viskade nåt om kastrering men jag har aldrig kastat mig förut så kanske sa dom fel jaa inte vet jag men nån timme senare sa dom att det var ok för mig att gå in i boxen och nu var det ok att lägga sig ner.

Jag har nu varje dag varit ute och promenerat med min hon morgon och kväll, hon säger att vi skall gå och prata med varandra så vi lär känna varann, jaa hon är en verkligt bra på att prata man hinner inte riktigt med. Hon berättar om allt under himmel och jord och jag som häst hade ingen aning om att det finns så mycket att lära sig.

Men tror ni det finns hästar här?? Neej det luktar häst jag tror jag hör hästar, men jag är nog bara galen..........(som åsne bruttorna)


Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

HejHej!

Du är så söt! Så nu är du bjuden på tekalas, Kommer du?



PUSS

/ www.mramin.blogg.se

2008-11-08 @ 22:11:43
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Lollo

jag har hört ryktas om den här fina Nikita från Sofie ;)

2008-11-09 @ 13:51:22
URL: http://lony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0