Onsdag 26/11-2008

Nu börjar husse få ordning på det vita guldet  (snön) Han och hans gubbar har hållt på att köra dygnat runt sen i lördax morse... Det är tydligen ovanligt att det ramlar ner 40 cm snö här i Täby...Så man måste arbeta väldigt länge med den.

Idag var vi ute och gick, vi försökte oss på en väg som inte är plogad än. Matte sa att -gå bakom mig i mitt spår..Va? Va sa du?? Jag får springa förbi henne för att höra, tänkte jag. Sagt och gjort, jag tog ett jätte stort skutt och hamnade brevid henne och hu neeej jag skönk ner i hela min höjd, hjälp jag sitter fast.Matte fick gräva fram mig och sen försöka övertala mig till att skutta 10 ggr till, tillbaka. Neej det går inte att gå där, vi får gå tillbaka samma väg vi kom...Vi trixtränade istället på hemvägen, jag är duktig!!! Nu ruskar jag hela tiden så matte måste komma på nåt sätt att få mig och sluta..Hahaahahah det ser ju inte klokt ut säger hon, men det ramlar ner morötter och ruska är ju så ruskigt enkelt att göra hahahhaha.. Neej nu tjuter manicken hela tiden så nu får vi sluta Kanske kan vi fortsätta senare..
Jag ska mosa mat och surra med Nappe ...tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0