Söndag 9/11 2008

Japp som sagt, Min lillhusses tjej Sofie   (Jag fick en Splittrad familj i Stockholm) ja illa fall Sofie har fixat denna blogg på min beställning jag tror att alla behöver veta vad en MINIATYR HINGST har på hjärnan. Ja, jag är kanske lite blond men inte så blond.. alltså jag har aldrig bloggat förut och håller nu på att träna.. Vi fick alltså bloggen igår 8/11-2008 och jag har slängt in lite info om mina första veckor på Rönninge by i Täby. Jaa inte jag själv kanske, jag har en sekreterare som skriver det jag vill berätta. Ha, det skulle min husse se, om jag satt vid datorn och skrev själv HIHIHIHHIH..
Igår gick jag, min hon och Sofie- (hon fick bära omkring på Nappe)(en parantes till (Nappe går väldigt L:Å:N:G:S_A:M:T)
Vi gick ialla fall en lååååååååååång promenad ca 2-3-6 timmar minst. 
När vi gick i skog och mark berättde Sofie att hon kunde mekla ihop en blogg tjossan. Lät ju ganska skoj.  sagt och gjort hon lagde ned mycket tid och nu är bloggen en faktum. Så nu till idag Söndag... Idag följde min Stor Husse med på en ny promenad, jaa han tyckte som jag att den där gubben Nappe går LÅÅÅÅNgsamt så han travade före oss hela tiden ca 6 cm före. Ja och från och med nu kommer jag att berätta om vad som händer i mitt liv vad som händer på gården vad som sker i splittrade familjen, och vad vi pratar om. Och nu till er som inte förstår Hästska Ta allt med en nypa salt Vi hästar vill oftast bara ha kul. och min hon gillar ju att snacka och en del är kul...
Ha det bra hi hörs imorgon (min första blogg morgon ca 07.30 då hon kommit in på kontoret..
NATTI NATT.
Nikita Sofie äger hela bloggen?====)))))/////&&&&&&&% sorry hoven fastnade i tangent bordet----


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha vad skönt att du kommit igång och börjat skriva! Ska bli roligt att följa bloggen och alla dina små funderingar om den underliga värld du lever i.... ;)

2008-11-09 @ 21:31:41
URL: http://asnan.blogg.se/
Postat av: Nikita

Japp det verkar ju funka snodde din bild av Nappe.

Hoppas det inte gjode nåt.

Nikita hälsar

2008-11-10 @ 11:00:25
URL: http://sannasnikita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0