Måndag 20/4-2009

Tjingeling... Oh äntligen måndag... Matten har haft djuren i helgen. I tisdax bestämde matten att nu med nya selen skulle jag köras på tisdagar och onsdagar för då är 4H här och det är roligare att följa med med sällskap. så sagt och gjort nu skall mina SK muskler byggas upp, matten sitter ivagnen hele tiden..( ja innan tyckte hon ju synd om mig och klev ur i alla backar) men nu icke nu får jag verkligen lägga hela min vikt i selen för att få upp Paddan över backkrönen,,, san får jag ju åxå springa för att komma ifatt de stora hästarna MEN JAG ÄR OTROOOOLIGT DUKTIG tydligen!!!!.
Nu kommer matten sätta in lite bilder som hon hann ta i lördax.. INNAN hon KRACHADE stor husses kamera.. Det är inte populärt kan jag meddela.. Se här ovanför på några bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0