Tisdag 21/4-2009

Tjoho....
Igår fick jag följa med till affären, johorå det är en stor sten yta och ett stort stall med stora fönster, där går matten tomhänt in och efter en stund återvänder hon med en massa tvåbeningar med en sån där prassel påse med grejer och i den har hon något hon kallar glass. Glass ja det är ett häst godis som är extrem kallt lite läbbigt att få i munnen men jättegott.. jag gillar både isglass och någon choklad sort. igår fick jag en egen som jag glufsade i mig så fort så fort.
ikväll ska vi köra med 4H jag får gå sist och vakta så att inte de andra hästarna smiter. Den här veckan är det tydligen löne vecka så matten kommer att sitta och räkna........

Här kommer bild sen i höstas dan efter jag kom..för att roa er.

Neej nu måste matten arbeta, Sofie hur går det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Allt gar bra med mig, det ar harligt har pa galapagos men jag saknar er allihopa sa det ar med blandade kanslor jag slapar fotterna i marken till stranden varje dag ;D Hehe.. Hur kan man saga nej till superlanga vita strander, turkost vatten och 30-gradig varme? ;)

Men jobbigt ar lite trist, tur att jag inte hade hoga forvantningar... Men det ar for en bra "cause" i alla fall - kan ju lasa om det pa min blogg sa slipper jag skriva det igen =)

Vad roligt att nikita far vara med och springa med de andra hastarna o pa 4H! Far hanga med i vagnen nagon gang snart.

Ska bli skont att komma hem igen den 16:e och traffa alla, det har verkligen kannts tomt de senaste 2 manaderna.

Hoppas ni har det bra sa ses vi snart!

Kramar!

2009-04-22 @ 01:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0