Bilder på mig när jag går på prommis med Sofie & Matten!!!

Jahaja i helgen rastade jag Sofie och matten runt sjön! (japp dem behövde verkligen det Sofie började rastningen med en stor korv)  Sen började matten prata med Sofie och hon sluuuutade alldrig jag försökte väcka lite uppmärksamhet och göra små trix så hon skulle prata med mig åxå.. men nehejdå hon märkte absolut ingenting, så vad kan en94 cm rs ponny göra??? Aha om jag sätter mig på stigen då kommer dem ingen vart!! hi tror ni matten blev ångerfyllld när hon känner att jag inte kommer med? Japp så hon matar mig med morötter och ber mig så snällt att följa med och hon lovar att hon skall fixa lite trix ställen...Som tex bild nr 4a då får jag hoppa upp och ställa mig på en brunn e jag inte underbar?? Ja ialla fall säger matten att jag är det. och snygg åxå...När vi går där på stigen möter vi plötsligt en en matte sort och en husse sort till henne. Och just då känner jag att jag bara måste stutsa upp i luften av glädje ¤¤¤¤ att hoppa upp är ju aldrig svårt det är ju landningarna som kan vara något knepigt exempel vis om landnings bananen är av ren is... Så när mina fyra fötter tog mark kanade dem åt alla håll, och tror ni husse sorten blev LIVRÄDD??? jaa så rädd så han snodde sig runt matte sorten och tvingade henne ner i diket!!! Tjopp Är man nåt skrämmande Jätte lejon jaa hade jag varit gul så hade husse sorten skitit på sig....Matten och Sofie och jag skratte väldans efter det här. Jag tror att jag skall klä ut mig till lejon en kväll och se om man kan skrämma flera .... 
Alla de här bilderna har Sofie tagit och om man fler se någon mer bild så har Matten snott dem här från Sofies blogg..
Jo så var vår helg...Nu skall jag äta mat (kalorie svacka ni förstår)
Nikkis 

Jag

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är nästan så jag borde rastas oftare ;D

2009-02-04 @ 16:04:55
URL: http://asnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0