Fre 16/1-09

12 minus grader ---SKIT kallt. Jaa så kallt att allt är fruset nu igen, skönt att jag fick prassel täcket på igår kväll.
Matten var bara här och gav mig frukost i morse hon skulle visst köra lillmatten till skolan, ja för hon hade något glass hon skulle bjussa klassen på hon försöker få MVG i hemkunskap Ha det skulle jag få direkt jag kan verkligen mitt hem.
Jag har sett matten med grepen när hon skottar ur min box, jag har sett hur hon häller i vatten i baljan, hur hon häller havre i krubban och hur hon fyller på mitt foderbord. Japp MVG....Enkelt

Idag är det verkligen en fantastisk sol uppgång. Igår kom det en enl matte husvagn där det tydligen skall bo nån som ska gräva ner elledningar... den står nu precis innanför bakgården han kommer bli jätte nöjd kl 06.15 då matten börjar att öppna den gnälliga grinden hihihii Ja vi får väl se.
Idag skulle vi tydligen träna en del det ska bli intressant och se vad?
 
Nix nu ska jag ta med Willson ut och visa solen... Hej hopp Nikkis och Willis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0