Måndag 9/3-09

Magnus 20 år igår, Matten med familj åkte dit för att fira. Så vi hann inte göra något.
I helgen hade matten djuren och då finns det inte tid för mig, fast i lördax så skulle det flätas man igen dock inte särskilt lyckat för hon prövade en annan sort men den har gått upp nu så hotet är att jag skall flätas im ikväll hm, När matten har djuren pratar hon väldigt mycket med dom det skall pjollras och fjäskas, -Är ni hungriga? -Är madrassen bra? jaa så här håller hon på. Igår var det några flickor som kom och hjälpte matten med att fodra oss, dem var så duktiga och söta.

Idag skall vi på promenad i eftermiddag det ligger väldans mycket is på vägarna och vi har verkligen problem med att gå ut, i lördax så började matten träna in et nytt trick men jag har inte riktigt förstått vad jag skall göra så det är bara första steget som funkar än, men hon ger inte upp så lätt.
Nästa helg skall matten och familjen åka till Moster Mia för PA fyller 42 i veckan och sedan fyller tydligen stor husse veckan efter. Det är väldans mycket födelse dagar och jag fyller i April. Undrar om jag åxå får en sådan där tårta då?
Jag får vänta och se.
Neej nu skall matten börja jobba igen så vi får höras senare.. Tjipp Nikkis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0