Tisdag 17/3-09

Har haft trassel att komma in på bloggen men nu verkar det funka..
I helgen var matten med familj hos hennes syrra på kalas..skoj tydligen. Sen har jag nu blivit tömkörd ett antal kvällar..jaa det har ju blivit ljust ute nu så matten har joxat med mig på kvällarna istället, sen skall hon fixa krubb till alla ungar och sånt så det blir svårt att kasta sig över data burken vad jag förstår. Jag är jätte duktig på tt bli tömkörd håller ett helt annat tempo tydligen så matten är varm och svettig när vi kommer tillbaka, Duktig matte!! det mår du bra av.

Lill matten har varit på en fortsättnings kurs på 4H (där hon är nåt ledare) där fick hon och Sanna M lära sig ge sprutor ja först på en apelsin ja ni vet den oranga skumma Ja dom är tydligen inte sprut rädda Bra att det finns sån som nya sprutgivare kan träna på. Så nu kan hon ge sprutor om det behövs, Jaa jag kommer inte vilja ha nån.

Vi fick ju jätte mycket snö förra veckan men nu är den nästan borta och idag regnade det, konstigt väder men vi behöver verkligen inget mer vatten, allt är lerigt och halkigt, Japp om man försöker springa blir jag ännu mer prickig ja över allt.
Det skulle vara skönt om det blev torrt ocjh soligt.
Igår kväll mötte vi en JÄTTE ilsken hund Som tur satt den fast i ett koppel men den verkligen ATTAKERADE oss jag trodde matten skulle smälla av: Hon var ju något på kriksstigen igår jo nån DJ--la idiot till reklam företag kör med några helt uppåt väggarna regler. Nu har dom fått halva läxan, och imorgon kommer chefen på detta företag (Svenkska Handelshuset) få reda på resten. Matten är ju inte klok så ilsken hon kan bli på dumma (korkade) människor hon tycker att det inte borde få finnas sådana på viktiga poster på företag. Jag vågade inte fråga vert dom skulle få jobba man blir ju lite rädd här går jag framför henne i två snören hur dumt verkar inte det?

Neej nu skall jag kolla under granaen och se om det börjat komma upp några gröna strån chipp Nikkis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0