Torsdag 26/3-2009

GRATTIS SOFIE  PÅ födelse dagen, önskar Sanna med familj och Nikkisen.

Idag är det -5 grader men JÄTTE soligt, vi måste ha solglajjer.. Ja det är ju nåt sorts häftigt ungdoms påhitt man har framför ögat så man inte blir bländad.. I Tyskland kallade vi detta skärm mössa.

Igår hände inge kul utan matten skulle med barnen åka till Värmdö och fira Lina 10 år. Så i morse varnade hon mig att -idag var inget att leka med utan vi skulle verkligen arbeta ikväll.. så passa på att vila huvet i hagen.

I söndax började matten med tre nya trix och jag börjar förstå dem men kanske inte helt så jag gissar att vi skall repetera dem om och om igen.
Jag har har kommit på ett nytt sätt att få morötter av henne... Joo på morgonen när hon kommer ut för att fodra mig, så står jag helt tyst tills hon fiskat upp havre hinken ur sandlådan och börjar med att öppna grinden till fjordisarna Dåå börjar jag gnägga för allt jag är värd och så gör jag det tills hon hunnit fram till mig och bara mosar in morötter i min mun. Klyftigt utav mig va??

Nej nu är det arbete tydligen så vi hörs.. Ps Sofie ta en öl för oss åxå..
Nikkisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0