Fredag 8/5-2009

Åhhh neeeeej! Igår kom tjejjerna genom hagen och såg att jag blivit skadad igen.............Matten kom sent på kvällen när hon hört att jag blödde ur ögat""" Ja nu var det ju inte så farligt utan matten tror att jag sprungit in i träd eller så och såret satt utanför ögat TACK OCH LOV! Hon kände sig lite skyldig eftersom hon dagen innan just sagt att det var första dagen jag inte gjort mig illa och att nu kanske var skaderisken lite mindre! Joho sånt får man tydligen inte ens tänka om man är skrockfull som matten är.
Och eftersom hon kom ut till hagen kl 18.45 igår så fick jag bara komma in och äta havre samt få mina flätor uttagna och sen kantklippa mattens gräsmatta Jag var jätteduktig så hon..
Men ikväll tänkte hon plocka fram vagnen och köra en lite långre tur.

8 DAGAR KVAR TILLS SOFIE KOMMER HEM!!

Nix nu är det tydligen arbete som gäller...........................tjopp Nikkisen ( syndigt om mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0