TORS 7/5-2009

Godmorgon!!! Idag börjar morgonen med sol sol sol Härligt jag och hela flocken ligger på solsidan och solar, Det har ju regnat nu till och från hela veckan vilket varit bra för allt gräs så nu skall matten få igång den morrande gräsklipparen.
Men kanske kan vi få foder i sommar åxå eftersom alla gärden var så torra innan.
Fölungen växer så det knakar och är nu väldans stadig på benen. Och matten och jag har varit på promenad varje dag eftersom jag har ökat mitt tempo så har matten fått småspringa hela tiden och det var nyttigt för henne.

Sandupptagning har matten suttit och sammanställt i 5 dar och det är typ 2 dars jobb kvar sen kan lunken få hoppa in.
Ihelgen är matten ledig och vi skall packa vagnen med fika och ge oss ut på lång tur (om vädret är fint)


Nu är det bara 9 dar kvar tills Sofie kommer hem.. tänk igenom vad DU skall packa med hem!!!!

Liten rapport från sjöhagen........
Nikkisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0